Nowa kampania Peugoy 206SW
EURO RSCG New Europe dla marki Peugeot 206SW
24 marca rozpoczyna się kampania reklamowa Peugeot 206 SW, której celem jest podtrzymanie silnego wizerunku i świadomości marki Peugeot oraz zainteresowanie klientów atrakcyjną ofertą na model Peugeot 206 SW. Kampania potrwa do 15 kwietnia.
W TV (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN 24, Discovery, Animal Planet) oraz w kinach będzie emitowany 30-sekundowy spot pt. Bus, który podkreśla powszechnie znaną atrakcyjność Peugeot 206 SW, a w prasie (Gazeta Wyborcza, Polityka, Przekrój, Wprost, Moto Express, Newsweek oraz lokalna) ukaże się reklama Z tyłu też jesteśmy do przodu, która zwraca uwagę na atrakcyjną linię nadwozia Peugeot 206 SW oraz zachęca do skorzystania z oferty.
Reklama prasowa i radiowa oraz materiały promocyjne zostały przygotowane przez Euro RSCG New Europe, a spot reklamowy Bus został wyprodukowany w sieci Euro RSCG i adaptowany. Za planowanie i kupno mediów odpowiadał Brand & Media (OMD).
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugoy 206SW