SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa Ditel

W marcu Ditel wydawca 'k'siążek telefonicznych tel.' rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową skierowaną do małych, średnich i dużych firm.

Docelowo prowadzona będzie na terenie całego kraju, ze szczególnym nasileniem w czasie i miejscu prowadzenia kampanii sprzedażowych Ditel. Potrwa do października br. Media wykorzystywane w działaniach reklamowych to outdoor i prasa.

      

Reklamy można było zobaczyć już na billboardach oraz plakatach w centarach biznesu w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach oraz tylko na billboadrach w: Rybniku, Bydgoszczy i Bielsko-Białej. Reklamy w prasie ukazały się w następujących tytułach: Wprost, Newsweek, Polityka, Przekrój, Media i Marketing.

W najbliższym czasie reklamy „książek telefonicznych tel.” pojawią się na autobusach komunikacji miejskiej w kilku największych miastach Polski.

W kampanii wykorzystane zostały trzy przekazy reklamowe eksponujące atuty „książki telefonicznej tel.” oraz usług świadczonych przez Ditel.

Według badań z listopada 2005 r. przeprowadzonych przez  Millward Brown SMG/KRC 31 % populacji Polski używało „książki telefonicznej tel.”, czyli co trzeci dorosły Polak. Jest to najlepszy wynik wśród wydawnictw yellow pages w Polsce. Tendencja wzrostu używalności książki wydawanej przez Ditel utrzymuje się od dłuższego czasu. Firmy reklamujące się w „książce telefonicznej tel.” mogą dotrzeć z ofertą do ponad 9 mln. osób poszukujących informacji w momencie decyzji o zakupie.
Kolejny przekaz reklamowy informuje o nowej ofercie Ditel. Firmy pragnące nawiązać kontakty handlowe na rynkach w Europie mają możliwość, poprzez Ditel zamieścić swoją reklamę w drukowanych i multimedialnych katalogach Europages. Katalogi te docierają do ponad 200 państw, wydawane są w kilkunastu językach.

Kampania została przygotowana przez pracowników Działu Marketingu DITEL S.A.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Ditel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl