Nowa kampania soku "Pysio"
"Pysio" zainaugurował sezon wiosenno-letni nową kampanię w telewizji
W lany poniedziałek, 12 kwietnia ruszyła kolejna, intensywna telewizyjna kampania reklamowa przecierowych soków marchewkowych PYSIO. Smok Pysio - postać nierozerwalnie związana z marką, tym razem wybrał się do parku wraz z grupką przyjaciół. Ich spontaniczny wyścig kończy się nieoczekiwaną kąpielą w fontannie (woda - skojarzenie ze śmigusem - dyngusem i dniem premierowej emisji spotu).
Kampanię telewizyjną buduje całkowicie nowa produkcja, którą przygotowała agencja Ad Fabrika. Jest ona jedną z najbardziej intensywnych w segmencie soków marchewkowych. Swoim zasięgiem obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TV4 oraz dziecięce kanały tematyczne: Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.
To kolejny etap budowania silnej pozycji rynkowej marki. Obecnie Pysio jest wiceliderem w segmencie soków marchewkowych w szklanych opakowaniach, a jego sprzedaż dynamicznie rośnie.
Kilka dni temu zakończyła się dwumiesięczna kampania telewizyjna promująca wprowadzenie PYSIA "Dużej Butli" (sok Pysio w dużych opakowaniach szklanych, jako jedyny oferuje formułę promocyjną: 750 ml + "30% gratis").
Aktualna kampania wspiera całą markę (małe i duże opakowania). Jej celem jest budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku PYSIA oraz przypomnienie o najważniejszych korzyściach produktu. Dodatkowym wsparciem działań ATL są materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty, a także działania promocyjne w punktach sprzedaży
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania soku "Pysio"