Nowa kampania Volvo
9 marca Volvo uruchamia ogólnoeuropejską kampanię reklamową promującą markę samochodów C70, uwzględniającą m.in. reklamy prasowe zawierające specjalnie zintegrowany kod paskowy QR (Quick Response).
Kampania szwedzkiego producenta o nazwie 'Ice White' została przygotowana wokół motywu "open up and come alive". Wykorzystuje ona reklamy w prasie do dostarczenia czytelnikom szybkiego dostępu do dodatkowych treści internetowych z poziomu telefonu komórkowego.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna będzie należąca do domu mediowego Mindshare grupa Invention. Kampania będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii oraz Szwecji.
Poza reklamą prasową kampania obejmuje również reklamy w internecie, które będą kierować konsumentów na specjalną stronę poświęconą Volvo C70.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Volvo