Nowa ogólnopolska kampania MTV Polska
Kanał VH1 oraz wiosenne produkcje MTV Polska ("MTV Cribs") i VivyPolska ("Hot or Not") w kampanii promocyjnej MTV Networks.
Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa VH1 pod hasłem"Chciałbym już dorosnąć do VH1". Obejmie ona takie nośniki, jakbillboardy wielkoformatowe, reklamę na przystankach autobusowych iw wagonach metra oraz wybrane tytuły prasowe, stacje radiowe,internet i platformy cyfrowe. Kampanię przygotował zespół MTVNetworks Polska we współpracy z agencją LOWE.
Program "MTV Cribs", jedna z głównych produkcji wiosennejramówki MTV Polska, w którym kamery MTV odwiedzają domy gwiazd,zostanie wsparty dwuetapową kampanią. Wezmą w niej udział MariuszPudzianowski oraz Sidney Polak. Kampania będzie miała charakterogólnopolski i obejmie zasięgiem wybrane media. Kampania "MTVCribs" została przygotowana we współpracy z DougFaberFamily.
Również największa wiosenna produkcja stacji Viva Polska,program "Hot or Not", który wyłoni dwójkę nowych prezenterówstacji, zostanie wsparty kampanią reklamową. Obejmie takiedziałania, jak plakaty w szkołach, reklama na przystankachautobusowych, promocja w klubach oraz wybrane media (prasa,internet). Kampania podkreśla lokalny charakter Vivy.
Jeszcze przez sześć tygodni w największych miastach polskipotrwa zewnętrzna kampania Comedy Central "Comedy Centralnajwiększe jaja w telewizji". Wydano na nią milion złoty.
Dołącz do dyskusji: Nowa ogólnopolska kampania MTV Polska