Nowa promocja BP
17 stycznia 2005 ruszyła nowa kampania promocyjna, która objęła swoim zasięgiem 220 stacji BP na terenie całego kraju
Zadaniem akcji jest promowanie barów Petit Bistro, jako wyjątkowych miejsc, gdzie kierowcy mogą napić się wyśmienitej kawy oraz zjeść szybki i smaczny posiłek.
Nowa kampania ma za zadanie zakomunikować przede wszystkim świetną jakość podawanej na stacji BP kawy. Cel ten realizowany jest poprzez uzmysłowienie klientom, że na stacji BP mogą wybierać aż spośród 6 doskonałych, świeżo parzonych kaw: czarnej, białej, espresso, machiatto, cappuccino, latte. Intrygujące materiały POS oraz książeczki z opisem poszczególnej kawy przybliżają kierowcom świat koneserów tego napoju.
Nowemu "kulinarnemu" wizerunkowi stacji BP towarzyszyć będą 2 promocje: kawy i hot-dogów. Głównym przekazem w przypadku kawy jest premiowanie zakupu 9 kaw dziesiątą kawą za darmo ( "Co dziesiąta kawa gratis"). Z kolei przy jednorazowym zakupie 2 hot dogów na konto Klienta w Programie BP Partner Club wpływa aż 100 punktów ( "Upoluj 100 pkt").
Dołącz do dyskusji: Nowa promocja BP