Nowa promocja Grupy LOTOS
Euro RSCG Marketing House i New Europe dla Grupy LOTOS
1 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Grupy LOTOS (LOTOS Paliwa i LOTOS Oil). Autorem zasad promocji jest agencja Euro RSCG Marketing House. Promocja wykorzystuje medialny i atrakcyjny przekaz dla klientów: Nagrody co godzinę. To pierwszy projekt agencji realizowany dla Grupy LOTOS.
Promocja konsumencka trwa od 1 kwietnia do 31 maja 2004 roku i składa się z 2 etapów. Pierwszym jest konkurs, w którym codziennie, co godzinę (pomiędzy 10.00 a 20.00) przyznawane są 2 nagrody, dla tych którzy jako pierwsi nadesłali zgłoszenia SMSem. Uczestnik po zakupie paliwa na stacji LOTOS i/lub oleju LOTOS ma za zadanie przesłanie pod wskazany numer SMSa z nr paragonu odpowiadającego zakupowi łącznie z informacją o rodzaju produktu. Nagrodami w konkursie są aparaty cyfrowe HP i discmany Thomson.
Uczestnicy promocji mogą wziąć również udział w loterii promocyjnej, w której zostaną przyznane 2 samochody Renault Megane. Samochody zostaną przyznane na koniec kwietnia i maja.
Dodatkowo w trakcie trwania promocji został przygotowany program motywacyjny dla pracowników stacji LOTOS. Pracownicy będą oceniani pod kątem ekspozycji materiałów POS, które informują o promocji. Ocenie podlegać też będzie stopień, w jakim będą zachęcać do udziału w promocji. Najlepsi otrzymają nagrody pieniężne.
Pomysł i opracowanie szczegółowej mechaniki promocji są autorstwa Euro RSCG Marketing House, zaś projekty kreatywne materiałów POS, produkcja filmu i spotów radiowych informujących o konkursie przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.
Dołącz do dyskusji: Nowa promocja Grupy LOTOS