Nowa Romantica
Zmiana wizerunku kanału
Zone Vision, międzynarodowy producent oraz dystrybutor kanałów tematycznych, zmienił wizerunek kanału Romantica.
Nowa oprawa graficzna jest projektem hiszpańskiej agencji Ostra Delta. Agencja jest międzynarodową firmą z siedzibą w Madrycie. Od 1988 roku współpracowała już z przeszło 60. stacjami telewizyjnymi na całym świecie w zakresie kreacji wizerunku.
Nowy wygląd kanału bazuje przede wszystkim na nowym logo i nowym korporacyjnym wizerunku. Komunikowany jest przez: kobiecość, różnorodność, przepych, przeznaczenie i miłość. Grupa Zone Vision zdecydowała się stworzyć współczesny i uniwersalny wygląd kanału, dlatego zadanie to powierzyła agencji Ostra Delta.
Jean de Vivie, Dyrektor Generalny Ostra Delta powiedział: "Nasza współpraca z Zone Vision układała się niezwykle pomyślnie. Zadanie, które mieliśmy do wykonania zostało jasno sprecyzowane, ludzie z którymi pracowaliśmy byli otwarci na nowe pomysły i doskonale rozumieli potrzebę i rezultat zmiany wizerunku. Ta współpraca była po prostu marzeniem."
Kanał Romantica jest dostępny dla ponad 5 milionów abonentów w przeszło 26 krajach Europy, w tym w Polsce, Rosji, Chorwacji, Bułgarii, Rumunii, Grecji, Turcji, Czechach oraz na Węgrzech, Słowacji i Litwie. Romantica prezentuje najlepsze latynoamerykańskie telenowele. Historie nastrojowe, ale i dramatyczne, pełne pasji i zazdrości, zdrady i namiętności, stworzone dla prawdziwych romantyków. Tradycyjne tematy przedstawiane są w nowoczesny sposób tak, aby zadowolić nawet najwybredniejszych widzów.
Chris Wroński, Prezes Zone Vision Group powiedział:
"Jesteśmy zaszczyceni mogąc współpracować z największym operatorem kablowym w Regionie Nadbałtyckim. Cieszymy się z wprowadzenia kanału Romantica na Litwę. To jest nasza pierwsza inwestycja w tym kraju i jesteśmy przekonani, że pójdą za nią następne, umożliwiające nam wprowadzenie naszych pozostałych kanałów."
Dołącz do dyskusji: Nowa Romantica