Nowa 'She'
W tym tygodniu na rynku pojawi się zmieniona 'She'.
Wydawca 'She' Matthew Line zapowiedział wprowadzenie na rynek zupełnie innego magazynu. Nad "projektem Julie" pracowano przez rok. W kwietniu podjęto decyzję o wycofaniu SHE z rynku a nowy projekt miał przejąć jej tytuł.
'She', to rozpoznawalna marka z 50-cio letnim stażem, 30 tys. prenumeratrów oraz licznym gronem pozostałych czytelników. Całkowita zmiana magazynu, przy pozostawieniu starego tytułu jest więc wyjątkowo ryzykowną decyzją.
Zmieniona 'She' będzie kierowana do osób trzydziestopięcioletnich i starszych.
Matthew Line świadomy jest utraty części czytelników, jednak wierzy, że pismo zdobędzie nowych odbiorców.
Nowa 'She' to ekskluzywny magazyn, który ma wykorzystać doświadczenie jakie zdobył dotychczas. Jak poinformował Matthew Line, pozostaną "mocne strony" 'She' czyli fotografia, moda i podróże. Ponadto w ofercie pojawią się działy z poradami: Help i The Guide oraz Discovery.
Dołącz do dyskusji: Nowa 'She'