Nowa TV kampania Vanisha
27 stycznia ruszyła telewizyjna kampania Vanisha, produktu koncernu Reckitt Benckiser. Reklamy są emitowane m.in. w TVP i Polsacie. Film jest utrzymany w stylu programów kulinarnych i zrealizowany w nieco humorystyczny sposób. Przedstawia sympatycznego kucharza prezentującego przepis na ... trudną do usunięcia plamę oraz całkowite, ale i bezpieczne dla materiału, jej usunięcie. Dla zwiększenia poziomu wiarygodności przekazu zdecydowaliśmy się pokazać cały proces skutecznego działania produktu w maksymalnie realny, bliski konsumentom sposób - bez użycia animacji komputerowych. Całość dopełnia nowoczesna, skomponowana specjalnie do filmu muzyka, która oddaje dynamiczny charakter marki.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji konkurencyjnej Vanisha na rynku środków wybielających i odplamiających, przeznaczonych zarówno do tkanin kolorowych jak i białych poprzez budowanie wizerunku marki w oparciu o jej główne, istotne dla konsumenta wartości: skuteczne usuwanie plam, bezpieczeństwo działania, odświeżanie bieli. Celem wspierającym jest zakomunikowanie wprowadzenia nowej formuły produktu.
Grupa docelowa stanowią kobiety mieszkające zarówno w małych jak i dużych miastach, o średnich i wysokich dochodach, ze średnim i wyższym wykształceniem. Są to kobiety aktywne łączące obowiązki domowe z pracą zawodową. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Edge.
Dołącz do dyskusji: Nowa TV kampania Vanisha