Nowa wizualizacja marki Kasztelan
Piwo Kasztelan od kwietnia ma nową etykietę.
Zarówno Kasztelan Jasne Pełne, jak i Kasztelan Mocne, zaprezentowały się w kolorystyce złota i purpury, stanowiącej tło dla wizerunku polskiego szlachcica, umieszczonego na opakowaniach tego tradycyjnego, polskiego piwa.
„Marka Kasztelan kojarzy się z takimi cechami jak umiłowanie tradycji, duma, pewność siebie, uczciwość, towarzyskość i poczucie humoru. Wcieleniem tych przymiotów jest polski szlachcic, widniejący na nowych etykietach piwa Kasztelan. Nowy, bardziej wyrazisty wizerunek marki Kasztelan, nawiązuje do jej rodzimych korzeni i silnych związków z polską tradycją, której nieodłącznym elementem jest przywiązanie do ziemi rodzinnej, zwyczaje biesiadowania w gronie przyjaciół, a także staropolska gościnność i otwartość” – mówi Piotr Walenczak, Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
„Odświeżona kolorystyka etykiety podkreśla wyrazistość smaku i doskonałą jakość tego zawsze świeżego i orzeźwiającego piwa regionalnego, warzonego w samym sercu Polski. Jest ono owocem i dumą ziemi Sierpeckiej. Jesteśmy przekonani, że piwo Kasztelan znajdzie jeszcze więcej zwolenników, którzy docenią jego szlachetny charakter - dodaje Piotr Walenczak.
Nowością dla marki Kasztelan jest także wprowadzone w tym sezonie opakowanie typu ośmiopak.
Nowa wizualizacja marki, komunikowana na butelkach, puszkach i multipakach, jest wspierana kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Kasztelan. Duma tej ziemi”. Kampania ruszyła już w kwietniu i obejmuje media zewnętrzne, telewizję regionalną i prasę.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Kasztelan jest Studio DN Design Group.
Dołącz do dyskusji: Nowa wizualizacja marki Kasztelan