Nowe centrum sieci Era
W Łodzi zostało otwarte dodatkowe Centrum Obsługi Klienta Polskiej Telefonii Cyfrowej
Ponad 5,6 mln abonentów i użytkowników sieci Era będzie od poniedziałku 29 września korzystać z nowo otwartego Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta. Zbudowane w niespełna rok kosztem ponad 11 milionów złotych, łódzkie Centrum jest najnowocześniejszą inwestycją tego typu w Polsce i uzupełni działanie warszawskiego. Docelowo będzie w nim zatrudnionych ponad 400 osób.
Uruchomienie tego dodatkowego Centrum jest ściśle związane ze światowymi tendencjami do decentralizacji struktury firmy i obsługi klienta.
PTC przykłada najwyższą wagę do jakości oferowanych usług i satysfakcji klientów. Wygrywała w rankingach na najlepszego operatora telefonii komórkowej i najlepszą obsługę klientów. Warszawskie biuro obsługi sieci Era było pierwszym wśród polskich operatorów, które otrzymało Certyfikat ISO 9001.
Dołącz do dyskusji: Nowe centrum sieci Era