Nowe logo Twenty Four Seven PR
Po czterech latach działalności agencja Twenty Four Seven PR ma nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej stanowi kolejny krok, po przeprowadzce do nowej siedziby w grudniu 2003, w rozwoju firmy
Projekt został wykonany przez firmę Lothar Boehm. - Nowy logotyp agencji Twenty Four Seven PR subtelnie odzwierciedla jej dynamiczny charakter. Nasi projektanci, tworząc nowy znak firmowy agencji, zastosowali prostą typografię i czarno-pomarańczowa kolorystykę, symbolizując w ten sposób najważniejsze wartości Twenty Four Seven czyli otwartość, elastyczność i prostolinijność połączone z analitycznym i innowacyjnym podejściem do biznesu - komentuje Sławomir Kluziak, Dyrektor Zarządzający Lothar Boehm.
- Ponieważ nasza agencja jest dość młoda, pozwoliliśmy sobie na kompletną zmianę logo, a nie tylko na odświeżenie wizerunku. Nowe logo to kolejna z serii zmian, przez które przechodzi nasza agencja; zmian, które mają na celu stabilizację oraz zwiększenie wiarygodności agencji - dodaje Dorota Zmarzlak, Partner.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Twenty Four Seven PR