Nowe narzędzia marketingowe na Facebooku
Facebook udostępnia administratorom stron nowe funkcje marketingowe: planowane wpisy, niewidoczne wpisy i regulację uprawnień.
Planowane wpisy to funkcjonalność o którą administratorzy stron upominali się już od dłuższego czasu. Teraz można przygotować posta i ustawić przyszłą datę i godzinę jego publikacji. Zmian w przygotowanych wpisach można dokonywać do trzech minut przed ustalonym czasem wysłania.
Niewidoczne wpisy umożliwiają tworzenie postów, które nie wyświetlą się w News Feedzie strony. Zamiast tego, jako sponsorowane wpisy zobaczą je użytkownicy spełniający demograficzne kryteria (wiek, płeć, miejsce zamieszkania).
Ostatnia z nowych opcji pozwala administratorom na udzielanie zewnętrznym aplikacjom dostępu tylko do wybranych funkcji, Do tej pory trzeba było oddać w ręce takich aplikacji pełne uprawnienia administratorskie.
Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzia marketingowe na Facebooku