Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'
Magazyn "Teleinfo" (Migut Media SA) od numeru październikowego zdwutygodnika stanie się miesięcznikiem. Zmieni się również formatpisma, jego szata graficzna, objętość i cena, pojawią się nowedziały. Wydawca zdecydował także o zmianie redaktora naczelnegotytułu.
"Teleinfo" będzie ukazywać się w formacie 230 mm na 297 mm(dotychczas 210 mm na 285 mm) i w objętości liczącej 64 strony (dotej pory 48). Nowe działy, które wprowadzono do tytułu, to m.in."Fakty i mity",. "Technoring", "Finansowanie IT" i "Telekomunikacjaw biznesie".
Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupyczytelników pisma - głównych informatyków zatrudnionych w średnichfirmach oraz instytucjach. Odświeżone "Teleinfo" ma w większymstopniu być pismem poradniczym, podpowiadającym, w jakierozwiązania z obszaru ITC warto inwestować i jaki to może przenieśćefekt biznesowy.
- Chcemy, żeby treści prezentowane na naszych łamach były przedewszystkim użyteczne, pomagały w dokonywaniu wyborów dotyczącychtechnologii dostępnych na rynku - mówi Dariusz Chełstowski, któryzostał nowym redaktorem naczelnym "Teleinfo" (dotychczas pracowałjako wicenaczleny tytułu). Tomasz Garwoła, poprzedni redaktornaczelny pisma, pozostaje w redakcji na stanowisku zastępcyChełstowskiego.
Wydawca zdecydował się także na podniesienie ceny magazynu z 6zł na 7 zł i zwiększenie jego nakładu z 12 tys. egz. do 15-18 tys.egz.
Zmiany w "Teleinfo" będą promowane kampanią na łamach innychtytułów wydawanych przez Migut Media SA.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'