Nowe osoby w zarządzie UPC Polska
Do zarządu UPC Polska zostali powołani nowi członkowie: JarosławPijanowski oraz Jerzy Gołębiowski, którzy obecnie pełnią w spółcefunkcje dyrektorów. W przyszłym roku sieć zamierza wprowadzićtelewizję cyfrową, zmieni się także pozycjonowanie marki UPC.
Pierwszy z nowych członków zarządu - Jarosław Pijanowski - odmarca 2005 roku pracuje na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży imarketingu w UPC Polska. Odpowiada za zarządzanie sprzedażą usług -telewizyjnej, internetowej i telefonicznej - oraz za strategięmarketingową firmy. Wcześniej związany był z Wizją TV, NestlePolska oraz Orkla Foods.
Z kolei Jerzy Gołębiowski od sierpnia 2004 roku zatrudniony jest nastanowisku dyrektora ds. rozwoju, na którym odpowiedzialny jestm.in. za planowanie strategiczne oraz tworzenie i koordynacjęinicjatyw związanych z budowaniem i wdrażaniem strategii rozwoju wobszarze nowych usług. Wcześniej pracował w Netii, gdzie byłdyrektorem finansowym ds. fuzji i przejęć oraz wPricewaterhouseCoopers jako wicedyrektor działu corporatefinance.
Jak już informowaliśmy, w przyszłym roku UPC Polska planujewprowadzenie szeregu nowych usług. W drugim kwartale uruchomionazostanie telewizja cyfrowa, która ma na początek zostać zaoferowanaklientom sieci w 10 największych miastach, w których obecny jestoperator. Poza tym UPC Polska wprowadzi także PVR, czyli osobistąnagrywarkę, telewizję wysokiej rozdzielczości, interaktywne usługiw ramach elektronicznego przewodnika po programach (EPG), adocelowo również wideo na żądanie.
Uruchamianiu nowych usług towarzyszyć będzie także zmianapozycjonowania marki UPC. Elementem tego procesu będzie m.in nowelogo sieci. - Coraz bardziej wchodzimy w świat cyfrowych usług, a znami nasi klienci, i nieuniknione jest inne spojrzenie na obsługęklienta, tworzenie nowych usług, czy sposób informowania o ofercie- mówi nam Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy spółki. UPC zmieniapozycjonowanie marki we wszystkich krajach Europy, w których firmajest obecna. Proces ten został już zakończony m.in. w Holandii.
Na koniec czerwca br. UPC Polska miała ponad milion abonentówtelewizji kablowej, 247 tys. użytkowników internetu i 89 tys.korzystających z telefonii.
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w zarządzie UPC Polska