Nowe pakiety w Mediatak
Od 1 marca Mediatak dom prasy regionalnej wprowadził dwa pakiety ogólnopolskie Big Moto i Big House.
Jest to oferta selektywna, skierowana do określonej grupy klientów. Big Moto mogą zakupić wyłącznie klienci z branży motoryzacyjnej, Big House – z branży budowlanej (nie dotyczy klientów z branży nieruchomości). Reklama w formacie junior page i 0,5 strony kosztuje według cennika 64 000. W skład pakietu wchodzi 18 tytułów. Oferta dotyczy zakupu reklamy w dodatkach lub na stronach tematycznych, poświęconych danej tematyce, w wydaniach codziennych dzienników regionalnych.
Zasięg jednej emisji pakietu BIG Moto lub BIG House wynosi około 9% populacji Polski, co oznacza 2,4 mln czytelników (PBC General, I-XII’06, CDT). Sprzedaż dzienników wchodzących w skład pakietów wynosi ponad 600 tys. egzemplarzy (ZKDP, I-XII’06).
Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety w Mediatak