Nowe warunki gwarancji dla telefonów i akcesoriów Nokia
Od dnia 1 kwietnia 2005 uległy korzystnej zmianie warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta na telefony komórkowe sprzedawane w Polsce oraz w pozostałych krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji
Okres gwarancji Nokia na telefony komórkowe został przedłużony i wynosi teraz 24 miesiące od daty zakupu telefonu przez Klienta.
Podstawowe zapisy obowiązującej od 1 kwietnia 2005 Ograniczonej Gwarancji Producenta są następujące:
1. Okres gwarancji na telefony komórkowe został wydłużony z 12 miesięcy na dwadzieścia cztery (24) miesiące w krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji.
2. Okres gwarancji na akcesoria, niezależnie od tego czy wchodzą w skład pakietu sprzedażnego telefonu czy też są sprzedawane oddzielnie, wynosi dwanaście (12) miesięcy, z wyłączeniem baterii, ładowarek, podstawek do telefonu, zestawów słuchawkowych, kabli i obudów, na które okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
3. Okres gwarancji na wszelkie nośniki, na których udostępniane jest oprogramowanie, np. dyski CD-ROM lub karty pamięci wynosi dziewięćdziesiąt (90) dni.
4. Oprogramowania (zarówno firmy Nokia, jak i innych producentów), danych i materiałów cyfrowych gwarancja nie obejmuje. Nowa gwarancja obejmuje wszystkie telefony komórkowe i akcesoria marki Nokia sprzedawane od 1 kwietnia 2005 włącznie.
5. Podstawą uzyskania serwisu gwarancyjnego na terenie Polski jest Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu.
Ponadto warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta zostały gruntownie przeanalizowane ze względu na potrzebę ujednolicenia warunków gwarancyjnych firmy Nokia w krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii, Norwegii, Islandii i Turcji. Zmiany wprowadzone w Ograniczonej Gwarancji Producenta są też następstwem wprowadzonych w ostatnim czasie nowych uregulowań prawnych w zakresie sprzedaży konsumenckiej, a także dostosowaniem do istniejących praktyk w branży elektronicznej i telekomunikacyjnej.
Ograniczona Gwarancja Producenta obejmuje wszystkie produkty Nokia sprzedane Klientom (użytkownikom) od dnia 1 kwietnia 2005 włącznie. Podstawą uzyskania serwisu gwarancyjnego na nowych warunkach jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu (w przypadku produktów, do których nie jest dodawana Karta Gwarancyjna, a jedynie dowód zakupu) wystawione od dnia 1 kwietnia 2005 włącznie. Od tego terminu obowiązują zmienione warunki Ograniczonej Gwarancji Producenta nawet jeżeli Instrukcja Obsługi czy Karta Gwarancyjna zawierają warunki gwarancyjne Nokia Poland obowiązujące do dnia 1 kwietnia 2005.
Dołącz do dyskusji: Nowe warunki gwarancji dla telefonów i akcesoriów Nokia