Nowe wcielenie Twistera
11 stycznia 2005 r. we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski rusza najnowsza promocja Twister Premium
Twister Premium to nazwa, pod którą kryje się nowa wersja popularnego Twistera, będącego rodzimym produktem KFC. Został on przygotowany we wzbogaconej, energetycznej wersji. Oryginalnego Twistera z panierowanym kurczakiem, sałatą i sosem pomidorowym wzmocniono boczkiem, serem i pomidorową tortillą. Całość opakowana zostanie w nową, przeznaczoną tylko do Twistera Premium aluminiową owijkę.
Oferta promocyjna obejmuje Twistera Premium w cenie 7,49 zł oraz zestaw Twister Premium Menu (Twister Premium + 0,4 l Pepsi + małe frytki) w cenie 11,49 zł.
Celem promocji jest przypomnienie obecnym Klientom o oryginalnym produkcie, dotarcie do nowej grupy docelowej poprzez wprowadzenie nowego smaku Twistera oraz utrzymanie stałego wzrostu sprzedaży.
Promocja Twister Premium otrzyma wsparcie w kampanii telewizyjnej. 15 i 30 sekundowe spoty reklamowe będą emitowane przez 5 tygodni w stacji TVN i TVN 7. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS (bannery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty, hangery). Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners, za kreację odpowiada Agencja Red8. Obie firmy należą do Nova Communication Group.
Promocja potrwa do 28 lutego 2005 r.
Dołącz do dyskusji: Nowe wcielenie Twistera