Nowi klienci Call Center Poland
Emax SA i "Rynek Zdrowia" klientami Call Center Poland
Wśród ostatnio pozyskanych przez CCP klientów znalazł się wydawca miesięcznika Rynek Zdrowia - Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości oraz Emax SA - giełdowa spółka znajdująca się w czołówce polskich integratorów rozwiązań teleinformatycznych i automatyki.
Rynek Zdrowia to nowy miesięcznik skierowany do najbardziej opiniotwórczych kręgów środowiska medycznego. Dostarcza rzetelną i sprawdzoną wiedzę na temat aktualnej sytuacji, najlepszych rozwiązań oraz najważniejszych trendów sektora medycznego w Polsce.
Celem współpracy z PTWP jest nawiązanie kontaktu telefonicznego z osobami docelowymi -potencjalnymi odbiorcami "Rynku Zdrowia", przeprowadzenie rozmowy zgodnie ze skryptem informacyjnym oraz przesłanie e-mailem lub faxem formularza zamówienia prenumeraty czasopisma osobom zainteresowanym. CCP uruchomiła dodatkowowo nr faxu, na który wysyłane są zamówienia prenumerat.
Projekt składa się z dwóch etapów. W ramach pierwszego bazę stanowią wszystkie rekordy dostarczonej przez PTWP bazy danych. W drugim etapie CCP kontaktuje się tylko z osobami, które są zainteresowane zamówieniem czasopisma Rynek Zdrowia, i którym wysłany został formularz prenumeraty.
Emax SA jest m.in. dostawcą najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie opracowania masowej korespondencji. Stali partnerzy firmy w zakresie technologii centrum mailingu to światowi liderzy, których produkty prezentują najwyższą jakość i gwarantują niezawodne działanie - Kern, Buhrs, Hunkeler, Neopost, Müller. Z rozwiązań Emaksu korzysta m.in. TP SA oraz firmy z sektora bankowo-ubezpieczeniowego.
Call Center Poland prowadzi projekt marketingowy, badający zainteresowanie firm urządzeniami do wysyłki masowej korespondencji, jakie w swojej ofercie ma firma Emax.
Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Call Center Poland