Nowy dyrektor marketingu PLL LOT
Piotr Samson obejmie z dniem 1 sierpnia 2007 r. funkcję Dyrektora Biura Marketingu i Produktu PLL LOT.
Piotr Samson jest Absolwentem Politechniki Warszawskiej (kierunek Organizacja i Zarządzanie Przemysłem). Ukończył również studia MBA na Uniwersytecie Cranfield w Wielkiej Brytanii, dwumiesięczny kurs Master of Science in Industrial Administration na Uniwersytecie Cornegie Mellon w Pittsburgh'u w Stanach Zjednoczonych, a także sześciomiesięczne studia na Wydziale Handlu Uniwersytetu Galway w Irlandii.
W latach 2002-2007 prowadził własną działalność gospodarczą w zakresie doradztwa marketingowo-sprzedażowego. Od maja do lipca br. współpracował z PLL LOT jako doradca zarządu ds. strategii, wcześniej z TP S.A. przy wprowadzaniu na rynek sieci salonów sprzedaży "Telepunkt", a także z bankiem BPH, dla którego opracował system standardów obsługi klienta.
W latach 2000-2002 pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu
wydawnictwa Business Press, wydawcy magazynu pokładowego PLL LOT
"Kaleidoscope".
W latach 1999-2000 był odpowiedzialny za marketingowe wprowadzenie
na rynek programu lojalnosciowego Shell Smart.
W latach 1997-1999 pracował w firmie Unilever m.in. na stanowisku
category trade managera oraz brand managera.
W latach 1993-1996 pracował w PLL LOT. Odpowiadał m.in. za przygotowanie okresowych analiz przewozowych, założeń do nowego programu identyfikacji wizualnej PLL LOT oraz koordynowanie działań marketingowych. Reprezentował LOT na lotnisku Heathrow w Londynie. Kierował także projektem określającym potrzebę i możliwości zmiany systemu dystrybucji firmy.
Ma 37 lat. Mówi biegle po angielsku. Interesuje się lotnictwem i muzyką rockową.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu PLL LOT