Nowy internetowy produkt reklamowy
Nowy produkt zasięgowy w ofercie sieci reklamowej ARBOmedia Polska
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. "Myślę, że nasza nowa propozycja stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do obecnych na rynku produktów zasięgowych. Jeśli chodzi o jakość witryn, nie odbiega ona od ofert portali, natomiast pod względem kosztów jest porównywalna do pakietów zasięgowych w innych sieciach" - mówi Marcin Woźniak, Dyrektor Zarządzający ARBOmedia Polska.
ARBOzasięg oferowany jest w trzech różnych opcjach:
Propozycja ARBOmedia różni się znacznie od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych na rynku. Słabą stroną produktów zasięgowych jest przypadkowy dobór i często niska jakość witryn, na których emitowane są reklamy. ARBOzasięg opiera się wyłącznie na serwisach wchodzących w skład sieci reklamowej ARBOmedia, co gwarantuje realizowanie kampanii jedynie na sprawdzonych i wartościowych witrynach.
Na uwagę zasługuje aktrakcyjna grupa docelowa nowego produktu zasięgowego. Wg badania gemiusAudience, użytkownicy serwisów sieci ARBOmedia osiągają większe dochody i charakteryzują się wyższym poziomem wykształcenia niż użytkownicy witryn tworzących konkurencyjne pakiety zasięgowe.
Nowością jest możliwość emitowania w pakiecie zasięgowym wielu graficznych form reklamy internetowej. ARBOzasięg umożliwia realizację kampanii nie tylko w oparciu o pop-up'y czy top-layer'y, ale także za pośrednictwem banerów, billboardów, expand banerów, expand billboardów, pop-under'ów oraz brandmark'ów.
Kampanie zasięgowe sieci ARBOmedia obsługiwane będą przez nowy, niezwykle funkcjonalny adserwer BBmedia, dzięki czemu możliwe będzie dokładne monitorowanie skuteczności kampanii i przygotowywanie szczegółowych raportów. BBmedia umożliwia geotargetowanie kampanii oraz rozpoznawanie unikalnych użytkowników nie tylko za pomocą cookies, ale także dzięki technologii "tech-print". Oferuje także szybki dostęp do statystyk online, które pojawiają się jedynie z 30 minutowym opóźnieniem. Ponadto istnieje możliwość mierzenia akcji i wyliczenia CR (Conversion Rate), a także przeprowadzenia analizy "post impressions" i określenia VTR (View Through Rate).
Dołącz do dyskusji: Nowy internetowy produkt reklamowy