SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Gruppa66 Ogilvy

Do grona klientów agencji Gruppa66 Ogilvy dołączył międzynarodowy koncern Nutricia - lider rynku żywności dla niemowląt i dzieci

Gruppa66 Ogilvy  ma zapewnić Nutricia  Polska Sp. z o.o. pełen zakres usług: działania strategiczne, kreatywne oraz produkcyjne. Agencja rozpoczęła już obsługę marki Bebilon, dla której w najbliższym czasie zaplanuje lokalną kampanię ATL i BTL. Nutricia  jest sieciowym klientem Ogilvy.

Za obsługę Nutricii odpowiedzialne są Olga Sobieraj (Group Account Director) oraz Diana Wasilewska (Account Manager) z działu Client Service agencji Gruppa66 Ogilvy.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl