Nowy miesięcznik zakupowy 'Shopping Guide'
W sobotę, 15 listopada, na ogólnopolskim rynku zadebiutuje nowy, bezpłatny miesięcznik zakupowy dla kobiet "Shopping Guide" (Free Press ), który będzie kolportowany przed 33 największymi galeriami handlowymi w Polsce.
- Shopping Guide to inspirujące pismo modowo-urodowe, ekspert w dziedzinie trendów, przewodnik po cenach, promocjach i ofertach najlepszych marek. Z powodzeniem łączy elementy ekskluzywnego tytułu modowego z katalogiem produktów - mówi Marzena Zemlich, redaktor naczelna "Shopping Guide". - Czytelniczki znajdą w nim zarówno inspirację, jak i praktyczne informacje, co, gdzie i za ile mogą kupić.
W gazecie znajdziemy trzy działy: moda, uroda i lifestyle.
- Zależy nam na wysokim pozycjonowaniu tytułu, dlatego stawiamy przede wszystkim na jakość. Papier, zawartość merytoryczna i realizacja wydawnicza Shopping Guide nie ustępuje innym tytułom z zakupowego segmentu - mówi Michał Kolęda, członek zarządu Free Press Sp. z o.o., wydawcy Shopping Guide. - Wyróżnia nas tak naprawdę tylko jedno. To, że jesteśmy bezpłatni.
Magazyn utrzymywać się będzie z wpływów reklamowych.
Gazeta ma być skierowana do mieszkanek dużych miast (powyżej 50 tysięcy mieszkańców), w wieku 18-45 lat, czyli do studentek, ale także do tych, które swoją edukację zakończyły i są zadowolone ze swojej sytuacji materialnej.
Magazyn trafi do rąk czytelniczek w 10 miastach Polski:
- WARSZAWA (Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria
Centrum, Klif, Blue City,
Promenada, Sadyba Best Mall, Wola Park, Warszawa Wileńska,
Targówek, Janki, Reduta)
- ŁÓDŹ (Manufaktura, Galeria Łódzka)
-KRAKÓW (Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz, Kraków Plaza)
- WROCŁAW (Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie)
- GDAŃSK (Galeria Bałtycka, Madison, Alfa Centrum)
- GDYNIA (Klif, Batory)
- POZNAŃ (Stary Browar, King Cross Marcelin, Poznań Plaza)
- KATOWICE (Silesia City Center, 3 Stawy)
-BYDGOSZCZ (Focus Park, Galeria Pomorska)
- TORUŃ (Galeria Copernicus)
Za dystrybucję tytułu odpowiada agencja Medialinea, która zbudowała
sieć dystrybucji opartą na hostessach.
Dołącz do dyskusji: Nowy miesięcznik zakupowy 'Shopping Guide'