Nowy nośnik reklamy zewnętrznej
Agencja reklamowa Velvet Art wprowadziła na polski rynek nowy nośnik reklamy zewnętrznej - Postfilea
Zrealizowanie tego pomysłu było możliwe dzięki podpisaniu długoterminowej umowy z Pocztą Polską.
POSTFILEä to ochronne etui na wszystkie pokwitowania, dowody wpłaty i wypłaty klientów Poczty Polskiej. Oprócz funkcji etui ochronnego POSTFILEä służy klientom również do archiwizacji dowodów wpłat z danego miesiąca, więc jego żywotność dzięki temu jest dużo dłuższa.
Są one wręczane klientom w placówkach Poczty Polskiej obejmujących 309 miast z łącznym nakładem 3,5 mln szt. miesięcznie w skali całego kraju.
- Nowe medium ma szanse stać się podstawowym nośnikiem reklamy bezpośredniej. Wskazuje na to wysoka postrzegalność reklamy oraz częsty, minimum 3 krotny kontakt z POSTFILEä jak również niski koszt dotarcia - powiedział Rafał Czyszewski wiceprezes agencji Velvet Art.
Dołącz do dyskusji: Nowy nośnik reklamy zewnętrznej