Nowy ogólnopolski dwutygodnik
"Benefit" to nowy ogólnopolski dwutygodnik społeczno - konsumencki
Niedawno na rynku ukazał się nowy ogólnopolski dwutygodnik społeczno - konsumencki "Benefit" opisujący i prezentujący usługi, produkty i konsumenckie style życia w formie raportów, przeglądów, rankingów i felietonów.
- W obszarze zainteresowań "MB" jest uroda i zdrowie, motoryzacja, finanse, dom i wnętrze, usługi i produkty dla dzieci oraz wiele innych branż, z którymi spotykamy się w życiu codziennym. Naszym celem jest dostarczanie korzystnych informacji, ułatwiających podejmowanie decyzji w permanentnych i okazjonalnych wyborach zakupowych. Promujemy również dobre marki, wysokiej jakości usługi. Przedstawiamy także szereg tematów z zakresu socjologii i psychologii zakupów, sprzedaży, promocji. Zdradzamy tajemnice handlowców, a jeśli trzeba recenzujemy ich złe nawyki i zachowania.
Głównie dla naszych prenumeratorów oferujemy atrakcyjne kupony rabatowe i darmowe bilety do kin i teatrów na terenie całego kraju. Współpracujemy z polską Federacją Konsumentów oraz z odpowiednikami tejże organizacji w innych krajach - czytamy w komunikacie nadawcy.
MB skierowany jest do osób aktywnych zawodowo w 95% pracujących, zarabiających na poziomie średniej krajowej i powyżej, w wieku od 23 do 49 lat.
- W chwili obecnej jesteśmy w trakcie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej obejmującej największe miasta w kraju. Informacja o naszej gazecie jest widoczna na backlightach (wielkie podświetlane bilbordy) oraz na setkach citilightów (reklama na przystankach komunikacji miejskiej). Uzupełnieniem tejże reklamy jest kampania promocyjna w regionalnych stacjach radiowych (w Warszawie są to radio Kolor i Wawa). Od sierpnia przed każdym wydaniem gazety będą emitowane spoty w telewizji TVN, TVP1 i TVP2 - czytamy w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowy ogólnopolski dwutygodnik