Nowy prezes Optimedia
Nowym prezesem domu mediowego Optimedia został Szymon Marek
Nowym prezesem domu mediowego Optimedia Sp. z o.o. został Szymon Marek - dotychczasowy Deputy General Manager oraz Dyrektor Działu Planowania i Badań w tej firmie. Zastąpi na tym stanowisku Macieja Karolaka, który podejmie się nowych wyzwań zawodowych w Agorze S.A. Szymon Marek pracuje w Optimedia od 2000 roku.
"Cieszę się, że mogę pokierować fantastycznym zespołem ludzi, którzy potrafią się wczuć w rolę klienta i wyprzedzać ich oczekiwania. To dzięki nim niemal wszystkie prowadzone przez Optimedia kampanie prowadziły do wzrostów sprzedaży. Przykładem są te realizowane dla Radia Zet, które odbudowało swoją pozycję względem konkurencji, dla No-Spa, które z naszą strategią odnotowała wzrosty sprzedaży przekraczające pierwotne cele sprzedażowe, czy VICHY - 36 krotny wzrost sprzedaży w pierwszych kilkunastu tygodniach od momentu uruchomienia kampanii." - powiedział Szymon Marek i dodał: "Byłem, jestem i będę odpowiedzialny za relacje z naszymi Klientami. Potencjał Optimedia pozwala na to, żeby te relacje były trwałe i satysfakcjonujące dla Klientów. Dlatego bez wahania podejmuję się nowego wyzwania. "
Szymon Marek ma 32 lata. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, gdzie studiował na katedrze Zarządzania, specjalność Zarządzanie Firmą.
Z branżą marketingową związany jest od 1994 roku, gdy w Krakowie założył własną agencję reklamową AKCENT. W latach 1996-1998 pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w firmie TRAS-OKNA S.A. Potem był Dyrektorem Działu Strategicznego Planowania i Badań w domu mediowym Euromedia, należącym do holdingu Eurozet. W Euromedia między innymi opracował strategie medialne dla Radia Zet i Young Digital Poland, które zostały nagrodzone odpowiednio brązową i srebrną EFFIE.
Optimedia to jeden pierwszych domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: L'Oreal Polska, Radio Zet, DeAgostini, Bank Pekao SA, Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, British Airways, OBI, Ferrero, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.
Optimedia to także globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.
Dołącz do dyskusji: Nowy prezes Optimedia