Nowy program agencji Intendo
"Victus program partnerski" - to kolejny, duży program motywacyjny zrealizowany przez Agencję Reklamową Intendo
Program jest skierowany do właścicieli sklepów i hurtowni z artykułami ogrodniczymi. Podstawowym celem programu, którego horyzont czasowy został określony na kilka lat, jest przede wszystkim stworzenie lojalnej grupy kontrahentów Victusa, co w perspektywie powinno zaowocować zwiększeniem sprzedaży produktów Victusa. Mechanizm funkcjonowania programu polega na zindywidualizowanym przyznawaniu punktów za realizację celów określonych w programie partnerskim Victusa. Zarówno sposób gratyfikacji jak i cele podlegają personalizacji, są dostosowane do specyfiki danego kontrahenta. Premie przyznawane są nie tylko za wzrost sprzedaży produktów Victusa, ale także za realizację takich celów jak:
- przystąpienie do programu
- rozszerzenie oferty o nowe produkty i kategorie
- wcześniejsze złożenie zamówienia niż w roku ubiegłym
- zakup produktu "promocyjnego"
Podstawą personalizacji jest wielkość ubiegłorocznej sprzedaży zrealizowana przez kontrahenta, w stosunku, do której ustalany jest indywidualnie przelicznik punktów gratyfikacyjnych, tak aby system w jednakowym stopniu motywował zarówno sklepy o małych jak i dużych obrotach.
Na potrzeby programu A. R. Intendo stworzyła system bazodaniowy umożliwiający zbieranie i przetwarzanie informacji napływających od uczestników i katalog nagród, zawierający atrakcyjne pozycje począwszy od relatywnie tanich i łatwych do zdobycia dla uczestników gadżetów, po wartościowe artykuły RTV i AGD. Uczestnicy programu otrzymali spersonalizowany pakiet zawierający segregator z katalogiem nagród i list powitalny.
Do regularnej komunikacji z uczestnikami wykorzystywane są narzędzia direct mailingu.
Dołącz do dyskusji: Nowy program agencji Intendo