Nowy szef reklamy "Marie Claire"
Z Bauera do Interdeco Hachette Advertising Polska
Ewa Kudasiewicz od 1 grudnia rozpocznie pracę w Interdeco Hachette Advertising Polska, gdzie obejmie stanowisko Szefa Reklamy miesięcznika Marie Claire. Przez ostatnie trzy lata pracowała w wydawnictwie Bauer, ostatnio jako Senior Key Account Executive w pionie czasopism telewizyjnych. Ewa Kudasiewicz podlegać będzie bezpośrednio Z-cy Dyrektora Generalnego Interdeco, którym jest Maciej Kutak.
Miesięcznik Marie Claire jest intensywnie wspierany marketingowo przez wydawcę, w wyniku tych działań w okresie marzec-sierpień 2004 w stosunku do poprzednich sześciu miesięcy wzrosło czytelnictwo (COW + 15% - PBC) i sprzedaż +34% (ZKDP+dane wydawcy). Intensywne działania marketingowe będą kontynuowane również w 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef reklamy "Marie Claire"