Nowy visual dla Folika
Wygrany przetarg CB4 Promocja
Agencja CB4 Promocja wygrała przetarg na opracowanie nowego leyautu reklamowego dla marki Folik należącej do Polfy Grodzisk. Visual reklamowy opracowano tak by nie stracił dotychczasowych konsumentów, a poprzez prosty, zrozumiały i nowoczesny sposób przekazu budował znajomość produktu. Stworzyliśmy taki przekaz, który niósłby najlepsze emocje, a dzięki temu spowodował zapamiętanie leku i zachętę do jego stałego stosowania. Ważne było wykreowanie w świadomości odbiorców takiego wyobrażenia o Foliku, który kojarzony jest z planowanym poczęciem dziecka i jest niezbędny by urodzić zdrowe dziecko.
FOLIK polecany jest wszystkim kobietom w wieku 16 + do ok. 45 roku życia, które rozpoczęły życie płciowe i planują urodzić zdrowe dziecko (obecnie lub kiedykolwiek w przyszłości). Wszystkie powinny zażywać FOLIK by uchronić przyszłe dziecko przed wadami wrodzonymi układu nerwowego.
FOLIK to profilaktyczna dawka kwasu foliowego 0,4mg, która zmniejsza ryzyko powstania wad wrodzonych układu nerwowego u dzieci, takich jak wodogłowie, rozszczep kręgosłupa czy inne poważne wady, które najczęściej doprowadzają do przedwczesnej śmierci.
Planowane działania reklamowe z marką FOLIK w 2004r. maja w znacznym stopniu spowodować wzrost znajomości leku wśród grupy docelowej oraz przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Opracowany materiał będzie wykorzystywany na różnych płaszczyznach reklamowych (prasa, ulotki dla pacjentów, foldery dla lekarzy i farmaceutów, plakaty, na stronie internetowej i innych).
Nowa reklama pojawi się w takich tytułach jak Mam dziecko, Zdrowie, Zdrowie i uroda, Vita, Dziecko, Twoje dziecko, Olivia, Mamo to ja, Świat kobiety, Bella, Wszystko dla dziecka.
Dołącz do dyskusji: Nowy visual dla Folika