Nowy wiceszef marketingu Ikei
Grzegorz Boruc objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu wIkea Retail. Okresowo będzie też kierował całym działem marketingufirmy.
Jako zastępca dyrektora ds. marketingu Grzegorz Boruc będzieodpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, public relations,internet i badania marketingowe. W ciągu najbliższych miesięcy, wzwiązku z odejściem z firmy Beat'a Fingerhuth, będzie też pełniłfunkcję szefa marketingu.
Grzegorz Boruc związany jest z firmą Ikea od 3 lat. Przedobjęciem obecnej funkcji zajmował stanowisko kierownika ds.strategii i badań . Wcześniej jako konsultant wspierał klientów zróżnych branż w zakresie analiz rynku i planowania strategicznego,m.in. w firmie doradztwa strategicznego Stratosfera oraz w firmiekonsultingowej Deloitte & Touche. Zajmował się teżdziennikarstwem ekonomicznym. Boruc ma wykształcenie z dziedzinyzarządzania i rachunkowości oraz stosunków międzynarodowych zdobytena polskich i amerykańskich uczelniach.
Dołącz do dyskusji: Nowy wiceszef marketingu Ikei