Nowy wizerunek firmy Hays
Rowland Communications odpowiada za nowy wizerunek firmy HAYS
Polski oddział międzynarodowej firmy doradztwa personalnego HAYS, specjalizującej się w rekrutacji pracowników na najwyższe stanowiska menedżerskie, rozpoczął współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations. Zadaniem agencji Rowland będzie kształtowanie wizerunku HAYS w oparciu o nową strategię oraz nowe Corporate Identity firmy.
"Współpraca z Rowland Communications jest niezbędnym elementem tworzenia spójnej polityki komunikacyjnej HAYS, zwłaszcza w tak przełomowym dla nas momencie, jakim jest przeformułowanie strategii działania firmy oraz wprowadzenie nowego logo. Od lipca tego roku Grupa HAYS PLC, która dotychczas działała w trzech różnych branżach, koncentruje się wyłącznie na sektorze Human Resources.
W związku z tym pojawiła się potrzeba poinformowania naszych klientów oraz uczestników rynku o nowym obliczu firmy. Nowe logo dokładniej odzwierciedla jej charakter. Jest wyrazem połączenia wieloletniego doświadczenia HAYS z nowoczesnym i nieszablonowym podejściem do zarządzania kapitałem ludzkim" - wyjaśnia Mieczysław Błoński, business manager w HAYS.
Rowland Communications zajmie się stworzeniem polityki informacyjnej HAYS oraz kompleksowej strategii komunikowania zewnętrznego i wewnętrznego firmy. Firmę obsługiwać będzie dział Corporate & Financial Relations, specjalizujący się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz obsłudze spółek giełdowych, w tym inwestor relations.
"Zdecydowaliśmy się na podpisanie kontraktu z agencją Rowland, gdyż chcemy być pewni, że dialog z naszymi klientami, partnerami i opinią publiczną prowadzony jest w pełni profesjonalnie oraz zgodnie z wartościami naszej firmy" - dodaje Mieczysław Błoński.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek firmy Hays