Nowy wydawca prasy luksusowej
Elżbieta Orbach, która na początku stycznia odeszła ze stanowiskawydawcy "Gentlemana" (NuMedia), tworzy wydawnictwo ImpressionMedia,które specjalizować się będzie w magazynach luksusowych. Wkrótcejego nakładem ukażą się dwa nowe projekty prasowe.
Pierwszym z nich będzie ekskluzywny katalog o modzie, stylu inowych trendach w życiu, który będzie pokazywać, co powinienwiedzieć, każdy, kto chce żyć w zgodzie z aktualnymi trendami mody.- Będziemy prezentować w nim ubrania polskich projektantów, a takżem.in. samochody czy miejsca, do których warto się wybrać - mówi namElżbieta Orbach.
Katalog nosić będzie nazwę "Style Fashion". Jego pierwszy numerukaże się w połowie marca. Pismo wydawane będzie cyklicznie, ale narazie nie wiadomo, czy ukazywać się będzie co kwartał, czy co półroku. Katalog nie będzie mieć stałego redaktora prowadzącego. - Nadkażdym numerem czuwać będzie inna gwiazda show biznesu - wyjaśnianam Orbach.
Drugim projektem przygotowywanym przez ImpressionMedia będzieekskluzywny magazyn dla panów, którego tytułu wydawca na razie niezdradza. - Znajdą się w nim wszystkie informacje przydatnemężczyznom żyjącym na wysokim poziomie - mówi nam Orbach. Pierwszynumer pisma ukaże się w kwietniu.
Wraz z Elżbietą Orbach do nowego wydawnictwa przeszedłdotychczasowy zespół "Gentlemana": Klaudia Kloczkowska (którapełniła w nim funkcję sekretarza redakcji), Dorota Więch (dyrektormarketingu i reklamy) oraz art director Anna Nowak. Do firmydołączyli także grafik Daniel Łyżwiński oraz Dominika Pawelec,która objęła stanowisko business development managera.
Dołącz do dyskusji: Nowy wydawca prasy luksusowej