SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy zespół w strukturze instytutu GfK Polonia

Z początkiem maja rozpoczął działalność zespół Geomarketing Research & Consulting, wydzielony z działu Custom Research GfK Polonia.

Nowy zespół będzie zajmował się dostarczaniem oprogramowania umożliwiającego przestrzenne analizy danych na mapach cyfrowych, wykonywaniem gotowych analiz, sprzedażą map cyfrowych oraz sprzedażą danych szacujących potencjał nabywczy konsumentów na poziomie ulicy, kodu pocztowego, gminy, powiatu lub dowolnie zdefiniowanego obszaru.

W ofercie znajdą się analizy geomarketingowe umożliwiające mapowanie stref zasięgu dla sklepów/centrów handlowych, obliczanie potencjału rynku dla wybranych obszarów oraz analizy sprzedaży i potencjału rynków regionalnych na zlecenie firm zewnętrznych.

Dostarczane dane umożliwią także optymalizację regionów sprzedaży, tworzenie cyfrowych map tematycznych, tworzenie i mapowanie baz danych, szacowanie atrakcyjności inwestycyjnej, sprzedażowej i marketingowej obszarów działania klienta oraz analizę rozlokowania konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Nowy zespół w strukturze instytutu GfK Polonia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl