Od marca magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie ukazywać się co dwa miesiące
W czwartek, 28 lutego br. na rynku pojawi się nowy, marcowy magazynu „Wysokie Obcasy Praca” (Agora). Pismo zmieni częstotliwość ukazywania się z kwartalnika na dwumiesięcznik.
„Wysokie Obcasy Praca" (Agora) to pismo, które dostarcza praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach. Ma być również odpowiedzią na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek.
Na okładce marcowych „Wysokich Obcasów Praca” pojawi się Jacinda Ardern – premier Nowej Zelandii, trzecia kobieta na tym stanowisku i pierwsza, która poszła na urlop macierzyński. W tekście przedstawiono, jak łączy rządzenie krajem z obowiązkami domowymi, jednocześnie walcząc ze stereotypami matki i polityk.
W magazynie znalazł się również wywiad z psycholog Grażyną Skoczek o plotkowaniu w pracy, przepis na start-up Anny Frankowskiej – jednej z 30 najbardziej obiecujących europejskich przedsiębiorców poniżej 30. roku życia według „Forbesa” czy porady Mai Branki o tym, jak sobie radzić z seksizmem w biurze.
Czytelnicy „Wysokich Obcasów Praca” dowiedzą się także, jak będą pracowały dzieci, a także w jaki sposób lepiej zarządzać swoim czasem w pracy, żeby nie zostawać po godzinach. Kwestionariusz „Stres w pracy” pozwoli sprawdzić poziom stresu w swoim miejscu zatrudnienia.
Zmiana cykliczności pisma
Nowy numer magazynu ukaże się na rynku w czwartek, 28 lutego br. i będzie dostępny przez dwa miesiące. Będzie kosztować 11,99 zł. Można go też pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra" lub kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl. Roczną prenumeratę papierową dwumiesięcznika można będzie zamawiać na Kulturalnysklep.pl od 1 marca br.
Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu tłumaczy, że zmiana częstotliwości ukazywania się pisma jest spowodowana zainteresowaniem czytelników, którzy chcą czytać artykuły o tematyce rozwoju zawodowego i osobistego.
- W związku z tym „Wysokie Obcasy Praca” zmieniają cykliczność i nie będą już kwartalnikiem, a dwumiesięcznikiem, częściej proponując swoim odbiorcom lekturę o interesujących ich zagadnieniach - komentuje szefowa pisma.
Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i tygodniki, „Newsweek” oraz „Wysokie Obcasy Extra”), internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.
Dołącz do dyskusji: Od marca magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie ukazywać się co dwa miesiące