Od stycznia spore zmiany w Gadu-Gadu
Od nowego roku komunikator Gadu-Gadu ma własne biuro sprzedaży reklam.
Szefem biura reklamy został Krzysztof Łada, który do września 2006 roku zarządzał największą polską internetową siecią reklamową - Ad.net.
- Biuro Reklamy Gadu-Gadu S.A. już działa i sprzedaję naszą ofertę na 2007 rok. Do końca 2006 roku współpracowaliśmy z Ad.netem a 1 stycznia 2007 odcieliśmy pępowinę. Chcę podkreślić fakt, że nikt nie zrywa żadnej współpracy. Nasza umowa z Adnetem dobiega końca i po prostu nie zostanie przedłużona. Nie wynika to z naszego niezadowolenia z usług Adnetu a z naszej strategii rozwojowej, w którą jest wpisane posiadanie autonomicznego Biura Reklamy, które najlepiej będzie w stanie wykorzystać walory reklamowe naszej rozrastającej się oferty - powiedział dla portalu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łada.
Aktualnie w Biurze Reklamy Gadu-Gadu S.A. pracują cztery osoby.
- Cennik podstawowych form reklamowych pozostaje bez zmian. Przewidujemy jedynie podwyżkę ceny logo w oknie rozmowy. Ta forma posiadała do tej pory mocno nieaktualną cenę a to z tego względu, że w wyniku dużej popularności od 2005 roku nie było jej w standardowym obiegu gdyż była sprzedana na długi okres w przód - mówi nam Krzysztof Łada.
Czy pojawią się jakieś nowe formy reklamy?
- Jeśli chodzi o sam komunikator to nie przewidujemy uruchamiania nowych form reklamowych. Nie oznacza to jednak, że nie przewidujemy nic nowego. Bardzo silnie pracujemy nad rozbudową naszej oferty produktowej, która oczywiście będzie również dostępna dla naszych reklamodawców. Mam tu na myśli chociażby głośny niedawno start pierwszej kampanii reklamowej w darmowych połączeniach telefonicznych, którą uruchomiliśmy dla Lotu wspólnie z domem mediowym ZenithMedia. Jest to nowość na polskim rynku, która być może zapoczątkowała erę darmowych połączeń telefonicznych w Polsce. Takich niespodzianek przewidujemy więcej i to już na początku 2007 roku - dodaje dla portalu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łada.
Przypomnijmy, że właściciel Gadu-Gadu zdecydował o wprowadzeniu firmy w 2007 roku na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
„Spółka planuje emisję wartości 50-100 mln zł. To firma o olbrzymim potencjale, znająca doskonale branżę. Myślę, że będzie to prawdziwy hit sezonu”- powiedział Grzegorz Leszczyński, prezes zarządu Domu Maklerskiego IDM SA., pełniącego rolę oferującego.
Obecnie spółka wraz z domem maklerskim prowadzi prace nad szczegółami oferty. Środki pozyskane z giełdy przeznaczy na rozwój.
Z komunikatora Gadu-Gadu miesięcznie korzysta około 5,5 mln osób (w dni powszednie 2,5 mln osób, w weekendy 2 mln).
Dołącz do dyskusji: Od stycznia spore zmiany w Gadu-Gadu