Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG
Koncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarektypu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampaniawizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnejelegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.
Kampania wizerunkowa rozpoczęła się z końcem września i potrwado końca listopada.
Obejmuje stylowe magazyny prasy lifestyle (Twój Styl, Elle,Pani), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową oraz spotysponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych.
Kreacja prasowa została przygotowana przez centralę LG,natomiast adaptacji dokonała agencja Pentagon Media Team.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG