Odświeżone "To&Owo"
Tygodnik telewizyjny "To&Owo" (Wydawnictwo Bauer) od wczorajukazuje się w nowej makiecie i w zmienionej formule. Zmianom nadktórymi czuwał Włodzimierz Krawczyk, redaktor naczelny pisma,towarzyszy kampania reklamowa.
W "To&Owo" pojawiły się nowe rubryki: Premiery, Telewizyjneseriale od A do Z, Wydarzenie oraz Technika, powiększyła się takżeobjętość rubryki Gwiazda. Do tygodnika wprowadzono równieżprzewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programachrozrywkowych oraz zwiększono w nim liczbę tematów magazynowych.Zmianie nie uległa jednak ani liczba stron pisma, ani jego cena(1,90 zł).
"To&Owo" otrzymało także oficjalną rekomendację platformcyfrowych: Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i N. - Cyfrowy Polsatreklamuje "To&Owo" w swoim magazynie, pozostałe platformywyraziły swoje uznanie dla odmienionej wersji pisma - mówi namMaciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze.
Odnowione "To&Owo" promowane jest w telewizji (TVP 1, TVP 2,TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7). Kreację przygotowało Wydawnictwo Bauerwe własnym zakresie, za realizację kampanii odpowiada agencjaMarket Share, a zakup mediów - Mediaedge:CIA.
Średnia sprzedaż ogółem "To&Owo" w grudniu 2007 rokuwyniosła 488 839 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Odświeżone "To&Owo"