Ofensywa Audi
Agencja Reklamowa Locomotiva przygotowała dwie kampanie dla modeli Audi Q7 i A4.
Nowe Audi Q7
Locomotiva przygotowała ogólnopolską kampanię outdoorową dla modelu Audi Q7 z nowym silnikiem.
Hasłem kampanii to 'Przewaga dzięki technice. Audi Q7 z silnikiem 4.2 TDI'.
Kampania trwać będzie od 1 do 28 lutego br.
Jej cel to poinformowanie o nowym potężnym silniku 4.2 TDI dla Audi Q7, o mocy 315 KM oraz wzmocnienie wizerunku i świadomości zarówno marki jak i modelu Q7, jako SUV-u trzeciej generacji.
Kampania wykorzystuje następujące nośniki: frontlighty 6 x 3 m, tablice 5,04 x 2,38 m oraz gigaboard 12 x 4 m. Realizuje ją Media Concept.
Audi A4 z pakietem Sport Line
Locomotiva przygotowała również najnowszą kampanię prasową dla Audi A4 z pakietem Sport Line w cenie auta. Jej hasłem jest: Sportowa elegancja. Audi A4 Sport Line.
Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Jej celem jest zainteresowanie klientów nową ofertą na Audi A4, które dostępne jest teraz z elementami wyposażenia dodatkowego w postaci pakietu Sport Line w cenie samochodu.
W kampanii wykorzystuje się formaty pionowe: 1/1 strony oraz junior page w tygodnikach i dziennikach.
Kampania trwać będzie w lutym i marcu br. roku. Ma zasięg ogólnopolski. Media zaplanował i kupił Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Audi