Ofensywa Cyfry+
Nowa odsłona kampanii reklamowej CYFRY+
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej platformy cyfrowej CYFRA+. Wykorzystano w niej najnowszy spot telewizyjny, łączący elementy wizerunkowe i promocyjne.
30-sekundowy film "Nieważkość" skonstruowano w oparciu o postać Cyfrelli, ikony marki, która jest elementem spajającym działania reklamowe CYFRY+. Bohaterka spotu unosi się w przestrzeni, zachęcając do oderwania się od rzeczywistości i spędzenia ciekawych chwil wśród bogactwa programów CYFRY+. Film informuje również o atrakcyjnych warunkach aktualnej promocji cenowej (aktywacja od 1 zł) i możliwości wypróbowania CANAL+ lub HBO za darmo przez dwa miesiące. Spot oglądać można na antenie stacji TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 7.
W ramach kampanii zaplanowano także ogłoszenia reklamowe publikowane w prasie ogólnopolskiej ("Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Super Express", "Metropol", "Dzień Dobry", "Tele Tydzień", "Tele Program", "Telemagazyn") oraz działania BTL. Nowością w akcjach marketingowych CYFRY+ jest kampania outdoorowa z wykorzystaniem 500 billboardów w rejonie dużych miast na terenie całego kraju.
Dodatkowym elementem wspierającym kampanię jest 15-sekundowy spot telewizyjny CANAL+, informujący o ofercie serialowej stacji. Film promuje znane z anteny stacji serie "Przyjaciele X" i "Przez 24 godziny II". W listopadzie zaś pojawią się ogłoszenia prasowe promujące nowe odcinki serialu "X-Men".
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny CYFRY+ wyreżyserował Marcin Ziembiński. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group. Spot telewizyjny CANAL+ zrealizował zespół autopromocji spółki CANAL+ CYFROWY.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Cyfry+