Ofensywa marki House
Marka House rozpoczęła realizację jesiennej kampanii reklamowej.
Tym razem marka postawiła na kampanie telewizyjną wg pomysłu Suzan Giżyński współpracującej z Moustache Studio. Realizacją spotu zajął się Jędrzej Jen Sierotki, operatorem będzie Kamil Płocki a producentem Konrad Konio Stefaniak prezentujący dom produkcyjny Moustache Studio.
Plan zdjęciowy znajduje się w Nikiszowcu.
- To niekonwencjonalna produkcja, scenariusz filmu jest bardzo odważny, porusza on w prześmiewczo - surrealistyczny sposób tematy tabu. Odważny, pełen niekonwencjonalnego przekazu, ale przede wszystkim podkreślający oryginalność i nowatorskie klimaty marki. Film ten jest bardzo odważny, pełen surrealistycznych scen nasiąkniętych specyficznym humorem. Oprócz dużej ilości światła i ciężkiego sprzętu filmowego typu 9 metrowe ramie na kamerę zwane żyrafą, 50 statystów różnego koloru skóry, na planie będzie luźno hasał żywy struś, który w zależności od własnej woli na eksponuje się w rożnych momentach reklamy - czytamy w komunikacie prasowym.
Całość została opatrzona hasłem reklamowym 'House - Freak your mind', które będzie hasłem kampanii jesień - zima marki House.
Spot będzie można zobaczyć we wrześniu.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa marki House