Ofensywa piwa Lech
Pierwszego października 2009 roku rusza promocja marki Lech - "Wejdź w świat 3D Lecha". W ramach akcji zostanie rozdanych milion okularów 3D a w internecie pojawił się nowy serwis, gdzie można oglądać trójwymiarowe filmy.
1 października ruszyła nowa strona internetowa www.lech.pl, czyli trójwymiarowy serwis internetowy połączony z dystrybucją okularów 3D. Na stronie można obejrzeć m.in. najnowszy film "Bieg" Tomasza Bagińskiego, reżysera nominowanej do Oskara "Katedry" zrealizowany w technologii 3D oraz wiele innych materiałów wideo (m.in. "Projekt Plaża" realizowany wspólnie z telewizją TVN, Audioriver czy Lech Bike Festiwal) zarejestrowanych również w pełnym trójwymiarze.
Na czas promocji nowego, trójwymiarowego serwisu www.lech.pl, na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania Lecha Premium w filmowej szacie graficznej. Opakowania będą wyróżniać się symbolem trójwymiarowych okularów i klapsem filmowym.
Promocja "Wejdź w świat 3D Lecha" ma na celu dotarcie do grupy docelowej marki: konsumentów, którzy aktywnie korzystają z internetu, są miłośnikami nowinek technologicznych, głównie mężczyźni w wieku powyżej 25 roku, mieszkańcy dużych i średnich miast, o dochodach powyżej średniej.
Za produkcję filmu Tomasza Bagińskiego odpowiada studio postprodukcyjne Platige Image. Realizację witryny www.lech.pl w technologii 3D oraz kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Artegence. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa piwa Lech