Ofensywa reklamowa Banku Ochrony Środowiska
Bank Ochrony Środowiska rozpoczęła ogólnopolskie działania reklamowe. Równocześnie zostały zrealizowane dwie kampanie - wizerunkowa i produktowa.
Działania wizerunkowe są prowadzone głównie za pośrednictwem telewizji a produktowe - w prasie oraz na materiałach BTL.
Kampania wizerunkowa rozpoczęła się 6 marca a jej zakończenie przewidywane jest na 23 marca. Dwa spoty reklamowe, trzydziesto i piętnastosekundowy, zostaną wyemitowane w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 24, TVN 7, TV 4, Polsat 2 oraz na kanałach należących do grupy At Media. Plakaty, które stanowią uzupełnienie działań w telewizji, zostaną zamieszczone w oddziałach Banku Ochrony Środowiska.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród jej obecnych i przyszłych klientów. Nawiązując do symboliki koloru zielonego, kampania buduje wizerunek Banku Ochrony Środowiska jako godnego zaufania, pewnego partnera finansowego. Nowy claim marki a zarazem hasło kampanii - "Naturalny wybór" - bezpośrednio nawiązuje do działalności banku na rzecz środowiska naturalnego.
Równolegle do kampanii wizerunkowej rozpoczęły się działania reklamowe Pożyczki Praktycznej - jednego z produktów w ofercie Banku Ochrony Środowiska. Kampania pod hasłem "Pożyczka praktycznie na wszystko" obejmuje głównie media: prasę codzienną, TV Guide'y oraz Telegazetę.
Layouty prasowe zostaną opublikowane w magazynach To i Owo, Tele Tydzień, Tele Świat, Kurier TV oraz Imperium TV. Specjalny dodatek, zawierający informacje na temat Pożyczki Praktycznej, ukazał się 17 marca, w poniedziałkowym wydaniu dziennika Super Express. Działania za pośrednictwem Telegazety będą prowadzone w stacjach TVP 1, TVP 2, Polsat, oraz TV 4. Wsparciem kampanii są materiały BTL - plakaty i ulotki, umieszczone w punktach sprzedaży banku.
Za kreację, produkcję spotu telewizyjnego oraz zakup mediów dla kampanii odpowiada agencja Schulz.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Banku Ochrony Środowiska
http://pozyczka-prywatna.blogspot.com