Ofensywa reklamowa marki Reserved
W marcu rusza największą w historii kampania reklamowa marki Reserved, która po raz pierwszy zasięgiem obejmie telewizję.
Twarzą Reserved (firma LPP) na sezon wiosnalato 2007 została gwiazda świata mody - Anna Jagodzińska (pracowała m.in. dla Alexandra McQueena, Channel, Prady, Roberta Cavalli, Christiana Diora, John Galliano), która reklamowała już markę jesienią 2006 roku.
- Wówczas zdjęcia z Nowego Jorku zostały entuzjastycznie przyjęte i świetnie ocenione przez Klientów w całej Europie. W badaniach wskazano na Anię jako najładniejszą, najmodniejszą i najlepszą twarz Reserved – informuje Mariusz Kozak-Zagozda, Dyrektor Marketingu LPP S.A.
Partnerem Jagodzińskiej będzie w tym roku portugalski model Hugo Garcia (przed Reserved pracował dla Cerutti i dla amerykańskiego Vogue).
Kampania reklamowa nowej kolekcji, do której zdjęcia zakończył się niedawno w Lizbonie, rozpocznie się w drugiej połowie marca i potrwa do końca kwietnia. Po raz pierwszy reklamy Reserved pojawią się w telewizji (TVN, Polsat, TVP, TVN 24, TVN Style). Dopełnieniem będzie reklama na outdoorze, w prasie oraz w sieci sklepów Reserved.
- Kampania pochłonie największe środki w historii LPP - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda.
Za planowanie kampanii i za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
- Celem kampanii jest utrwalamy wizerunek Reserved jako marki modnej i pożądanej. Pokazujemy przede wszystkim przepiękną i bardzo różnorodną kolekcję wiosenną. Manifestujemy przynależność RE do topowych marek odzieżowych. Podkreślamy międzynarodowy wizerunek marki - podsumowuje Mariusz Kozak-Zagozda.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa marki Reserved