Ofensywa reklamowa Suzuki
Suzuki Motor Poland reklamuje w prasie model Grand Vitara
Rozpoczęła się nowa, ogólnopolska kampania prasowa modelu Grand Vitara. Jest to kolejna, po kampanii modelu Ignis, kreacja agencji Wizard - nowego partnera firmy Suzuki Motor Poland.
- Zanim stworzyliśmy reklamę Grand Vitary, przyjrzeliśmy się dokładnie grupie docelowej. Okazało się, że tylko niewielki procent osób, które kupują ten samochód, robi to z uwagi na jego terenowy charakter. W większości przypadków Grand Vitara kupowana jest po to, by podkreślić status właściciela - człowieka z klasą i pozycją, ale lubiącego się pokazać. Wynikiem naszej analizy i rozważań jest kampania „Najlepszy kwartet w mieście” - informuje nadawca.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja i wykorzystuje 24 tytuły prasowe (magazyny i gazety ogólnopolskie oraz prasę regionalną). Następnym etapem będzie kampania outdoorowa, której początki planowane są prawdopodobnie na październik. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Suzuki