Ofensywa reklamowa TVP
"Gwiazdy tańczą na lodzie", "Glina" i program Bronisława Wildsteina"Cienie PRL" będą reklamowane przez TVP na nośnikach zewnętrznych.
Kampanie promocyjne show "Gwiazdy tańczą na lodzie" TVP2,serialu "Glina" w TVP1 i programu publicystycznego BronisławaWildsteina "Cienie PRL" w TVP1 zaplanowano na przełom lutego imarca br.
To kontynuacja strategii rewitalizacji marki TVP zapoczątkowanakampanią z Tomaszem Lisem i jego nowym programem na Dwójce.Kampania potrwa do końca miesiąca i obejmie nośniki w największychmiastach Polski. Dotychczasowa wizualizacja kampanii zewnętrznychTVP obowiązywała od 2004 roku.
- Nowe layouty nie nazwałabym zmianą wizerunku marki, a bardziejodświeżeniem i uwypukleniem atrybutów np. nowoczesna, dynamiczna,na czasie. Oczekiwania widzów się zmieniają i TVP musi za nimipodążać. Docelowo zmiany te powinny także dotyczyć oprawy głównychanten - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Alina Lempa, dyrektorBiura Marketingu i Promocji TVP.
Data zmiany oprawy głównych anten nie jest jeszcze potwierdzona,ale na pewno nie będzie to wraz z pojawieniem się wiosennejramówki.
Alina Lempa mówi, że w najbliższych planach TVP nie rozważazmian logotypów anten.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa TVP