Ofensywa Wprost w Internet
AWP 'Wprost' uruchomiła sprzedaż elektronicznych wersji bieżących numerów tygodnika Wprost, WiK English Edition oraz miesięcznika 'Mój Pies'.
Strony e-wydań, które wyglądają tak samo jak w wersji drukowanej, zostały wzbogacone aktywnymi adresami i hiperlinkami. W przeszukiwaniu wersji elektronicznej pomaga opatrzony linkami spis treści oraz opcja tworzenia notatek. Internauci mogą zobaczyć, jak wygląda przykładowe e-wydanie, pobierając bezpłatnie numer archiwalny. Wersje cyfrowe tytułów AWR „Wprost” można zamówić pod adresem http://www.e-wydania.wprost.pl/. Pojedynczy numer e-wydania tygodnika „Wprost” kosztuje 3 zł, (wersja drukowana - 4,50 zł), miesięcznika „Mój Pies” - 3 zł (wersja drukowana - 4,80 zł), „WiK English Edition” - 7 zł (wersja drukowana - 12,00 zł).
E-wydania wspiera przede wszystkim kampania w Internecie, ukierunkowana na odbiorcę w Polsce i za granicą (m. in.:onet.pl, gazeta.pl, expander.pl, wp.pl, elfin.pl, bankier.pl, tf.pl, eurofloris.pl). Kampania prowadzona jest również w radio (głównie RMF FM) i prasie (m.in.:„Gazeta Prawna”, magazyn dla abonentów Cyfry+) oraz na własnych stronach WWW i w tytułach wydawanych przez AWR „Wprost”.
Za kampanię oraz zakup mediów odpowiada Biuro Promocji AWR „Wprost”.
Drugą nowością jest startujący od poniedziałku pod nazwą Wprost24 zmodernizowany serwis internetowy tygodnika „Wprost”.
Na początku na stronie pojawią się m.in. informacje i zapowiedzi wydarzeń dział Kultura, pod patronatem „WiK”, kanał RSS oraz ulepszone Forum. Zmianom towarzyszy im nowy layout.
- Na tym nie koniec zmian - w niedalekiej przyszłości planujemy wzbogacenie i przebudowę kolejnych działów i serwisów - informuje Elżbieta Leszczyńska, rzecznik prasowy AWR "Wprost".
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Wprost w Internet