SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.

Nowy kulinarny teleturniej „Bake Off Junior” oglądało średnio 710 tys. osób. Pierwsze trzy odcinki w czwartkowym prime-time Dwójki miały 602 tys. widzów, a siedem emisji w niedzielne popołudnia miało 756 tys. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza nie tylko ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,75 mln zł.

fot. TVP fot. TVP

Program „Bake off Junior” na antenie TVP2 pokazywany był w okresie od 6 września do 11 listopada br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 710 tys. osób, co przełożyło się na 6,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze trzy odcinki audycji TVP2 pokazała w czwartki o 20.45. Śledziło je średnio 602 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 4,14 proc. w 4+ i 16-49 oraz 4,03 proc. w 16-59.

Od czwartego odcinka program był pokazywany w nowym paśmie - w niedziele o około 15.20. Siedem emisji z tej pory miało średnio 756 tys. osób, co przełożyło się na 7,09 proc. w 4+, 5,87 proc. w 16-49 i 5,85 proc. w 16-59.

Zanim telewizyjna Dwójka zdecydowała się o przeniesieniu „Bake off Junior” do nowego pasma, to wcześniej w tym czasie stacja pokazała powtórki cyklu (w okresie od 9 do 23 września br.). Śledziło je 683 tys. osób (odpowiednio 6,78 proc., 4,95 proc. i 4,89 proc.).

Spośród wszystkich premierowych odcinków największą popularnością cieszyła się emisja z 28 października br. Przyciągnął on uwagę 1,04 mln osób.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off Junior” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 9,73 proc. Drugi był Polsat (9,54 proc.), a trzeci - TVN (8,88 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP2 była ostatnia.

W reality-show „Bake Off Junior” o tytuł najlepszego cukiernika rywalizują dzieci. Jest to spin-off programu „Bake Off - Ale ciacho!” dla dorosłych. Formuła dziecięcej wersji reality jest podobna do wersji kulinarnego programu, w którym biorą udział dorośli amatorzy wypieków. „Bake Off Junior” prowadzą Marcelina Zawadzka oraz Ida Nowakowska. Jurorami są z kolei Michał Bryś i Krzysztof Ilnicki (obaj znani z wersji cukierniczego programu dla dorosłych).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
Ten format potrzebuje już przerwy i to dłuższej. Wersja dziecięca nie załatwia tu sprawy, nic a nic nie pomogła. Pieniądze zaoszczędzone na tym programie niech TVP lepiej wyda na np. dodatkową promocję "Ziuka". Szkoda by było, żeby kolejny po "Drogach wolności" serial historyczny poniósł klęskę za niemałe pieniądze.
0 0
odpowiedź
User
S
Prowadzące do schrupania, piękne kobietki 😘 Wybrać jedną z nich to zadanie niemal tak trudne, jak wybrać kto sieje większą propagandę - TVP czy Republika.
0 0
odpowiedź
User
sdgj
TVN ma więcej widzów w grupie 16-59 niż w grupie 4+ yyyy....
0 0
odpowiedź