559 tys. widzów „Gabinetu numer 5”. Czwórka wygrała z konkurencją
Nowy serial „Gabinet numer 5” gromadził średnio 559 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV. Wpływy z reklam wyniosły 3,31 mln zł.
„Gabinet numer 5” na antenie Czwórki oglądać można było w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu wyniosła 559 tys. widzów, co przełożyło się na 4,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię miał drugi odcinek. Śledziło go średnio 640 tys. osób.
Czwórka w czasie emisji programu wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie miał 4,18 proc. udziału, TVN7 - 3,19 proc., a TTV - 2,16 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 stacja TV4 była trzecia, a w 16-59 - druga.
Wpływy reklamowe Czwórki wokół emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 3,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Gabinet numer 5” to 13-odcinkowy serial, który dla Czwórki realizuje ATM Grupa. Akcja produkcji rozgrywa się w małym miasteczku Bolesna, gdzie w miejscowej przychodni przecinają się drogi bohaterów - lekarzy, pracowników ośrodka, pacjentów i okolicznych mieszkańców.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 559 tys. widzów „Gabinetu numer 5”. Czwórka wygrała z konkurencją