SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,8 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

11. sezon serialu „Przyjaciółki” oglądało średnio 1,79 mln osób. W porównaniu do serii nadawanej rok temu, widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,01 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że jedenastą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 1 marca do 17 maja br.) śledziło średnio 1,79 mln widzów. Przełożyło się to na 12,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,95 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 1 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 1,95 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki dziewiątej edycji serialu, pokazywane wiosną ub.r., śledziło średnio również 1,79 mln osób, co przekładało się na 12,23 proc. udziału w 4+ 12,95 proc. w 16-49 oraz 13,73 proc. w 16-59. Oznacza to, że widownia produkcji się nie zmieniła.

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 19,31 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,96 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP2 (gł. „The Good Doctor”, „Szpieg D'83” i „Zawód: Amerykanin”; 3,15 proc.).

Polsat był jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN.

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 23,01 mln zł. Dla porównania, siódmy sezon zarobił z reklam 20,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,8 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baśbaś
Mój ulubiony serial :)
odpowiedź
User
Sasa
Mimo lat serial nadal trzyma poziom
odpowiedź